SBBP.PL

Co jeść przed bieganiem?

Nieustannie pytam, co jeść tuż przed biegiem. To naprawdę trudne pytanie, ponieważ wszyscy mają różny tryb i sposób życia.

Znam ludzi, którzy wolą biegać na czczo i tych, którzy lubią jeść na minutę przed biegiem. Jeśli jesteś żarłokiem, zaleca się spożywanie węglowodanów o wysokiej zawartości tłuszczu, białka i błonnika około 1-1,5 godziny przed biegiem. Powodem tego jest dostarcCo jeść przed bieganiem?zenie organizmowi węglowodanów do energii i unikanie pokarmów, które mogą powodować stres żołądkowo-jelitowy.

To, co jesz przed biegiem, zależy również od tego, jak długo / daleko planujesz bieganie. Myślę, że jeśli będziesz biegać przez 60 minut lub mniej, naprawdę nie musisz niczego jeść przed ucieczką, ale jeśli masz zamiar robić długą metę, twoje ciało na pewno potrzebuje trochę paliwa.

Pamiętaj, że to też zależy od osoby. Potrzebuję jedzenia, żeby biegać nawet kilometr, a mój chłopak biegnie pół maratonów, nie jedząc niczego.

Najważniejsze jest to, że naprawdę musisz znaleźć to, co działa najlepiej. Eksperyment. Eksperyment. Eksperyment.

Spróbuj jeść 1 godzinę przed następną 5-milową jazdą i sprawdź, czy masz więcej energii niż zwykle? Popadnij na skurcze żołądka … może spróbuj zjeść coś innego albo nie jedz wcale.

Znowu wszyscy są bardzo różni i tak ważne jest znalezienie tego, co działa dla CIEBIE!

 

ACo jeść po bieganiuby odpowiedzieć na bardzo trudne pytanie, co jeść przed biegiem, sięgnąłem po moją biegnącą społeczność, aby uzyskać pomoc.

Oto, co zasugerowali, aby jeść przed uruchomieniem:

  • Płatki owsiane lub banan i łyżka masła orzechowego
    – jogurt grecki
    – Tosty z masłem orzechowym
    – Płatki owsiane i banan
    -Awokado / banan
    – Tosty z odrobiną masła orzechowego i pół banana, jeśli to dłużej. Jeśli jest krótszy, (7 mil lub mniej), zwykle nie jem.
    – Zwykle po prostu banan z masłem orzechowym, by pokryć mój żołądek
    – Lubię jeść pół awokado i szklankę mleka migdałowego. Jeszcze więcej i dostaję skurcze żołądka
    – Lubię mieć Vega przed treningiem 30 minut wcześniej i godzinę przed tym, jak mam zielone jabłko z masłem migdałowym